Infodesk Woningcorporaties: Bres geeft per direct juridisch advies

Een juridisch vraagstuk of probleem? Daar wil je niet lang mee in je maag zitten. En dat hoeft ook niet, want via de Infodesk Woningcorporaties krijg je direct deskundig advies van onze advocaten. Op die manier kun je veel issues voor zijn.

Om als woningcorporatie gebruik te maken van de infodesk dien je een abonnement af te sluiten met Bres advocaten. Dat biedt een aantal mooie voordelen:

Telefonisch advies

Jij mailt of belt een juridische vraag aan ons door en onze advocaten nemen vervolgens telefonisch contact op. Jullie nemen de zaak door en bespreken de vraag. Dat het helder en begrijpelijk is, vinden wij belangrijk.

Beoordeling documenten

Stuur ons een contract of brief en onze advocaten beoordelen het stuk op mogelijke risico’s. Onze feedback behandelen we telefonisch. Het ingestuurde document mag maximaal uit vier A4’tjes bestaan.

Modelcontracten

Je kan bij ons een modelcontract aanvragen. Bijvoorbeeld een huur- of arbeidscontract. Dan weet je zeker dat het goed zit.

Nieuwsbrieven

Bij onze abonnees valt enkele keren per jaar een nieuwsbrief op de digitale deurmat. Deze brieven staan vol actuele juridische onderwerpen. Handig!

Korting op andere diensten

Jouw woningcorporatie krijgt korting op ons basisuurtarief bij werkzaamheden die buiten het abonnement vallen. Denk hierbij aan betrouwbaar schriftelijk advies en aan gerechtelijke procedures. Onze tarieven zijn aantrekkelijk en Bres advocaten is bereid vooraf afspraken te maken over het sluiten van een jaarcontract en een eventueel totaalbedrag.

Meer informatie over de Infodesk Woningcorporaties? Wij helpen je verder.

Neem dan contact op